Walk the road in the middle of the night

Igår var vi som sagt ute. Var skitkul =) Jag vet inte hur många olika drinkar och olika shottar vi provade och ja, vi dansade ingenting utan vi var på olika ställen samtidigt istället. Låter inte så jätteroligt men det var verkligen roligt :)


Sedan har jag lite ångest för min tabbe som jag gjorde igår. Jag och min tjejkompis Dzenana behövde aldrig visa legg igår, som tur var eftersom att det är 20 års gräns där och vi är ju bara 19. Sedan när vi skulle gå hem så gick jag fram till den ena vakten som jag känner lite lite pyttelite och sa

" Alltså jag är ju inte 20. men jag är 89.a , men jag får komma in ändå eller huuuuuuuuuuur?!?!"

Vakten: Neej tyvärr du måste vara 20. Vi har regler här.

Jag: Men joo jag är ju student och på torsdagar är det ju studenttorsdag

Vakten: Man måste ändå vara 20.

Varför sa jag någonting från första början?

Kommentarer
Postat av: cissi

åhh nej den där tabben har jag med gjort

2008-09-12 @ 10:35:23
URL: http://cissibitar.blogspot.com
Postat av: T

kommer du aldrig mer in där nu?

2008-09-12 @ 10:35:58
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: sandra

Så farligt var det ju inte gå bara dit när han inte jobbar =)

2008-09-12 @ 10:36:48
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha illa illa.. Tänk först, tala sen ;)

2008-09-15 @ 15:38:18

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!