And then she feels like flying

Sådär. Välkommen Måndag. Angenämt. Jag älskar måndagar. Och jag älskar söndagar också för den delen. Det känns liksom som så skönt att börja på en ny  vecka med nya tag. (ironisk) Söndagar är otroligt, ... tomma. Ingenting rör sig. Alla är sega, och fyllda med ångest från helgens bravader. . och måndagar? Sedan imorse har jag suttit med den jävla matten. Jag orkar seriöst inte mer, tur att den är slut nästa vecka efter provet annars skulle jag vara tvungen att ta livet av mig. Jag försöker att tänka positivt, " Matte är ju jättekul", " Kan andra förstå det så kan du" osv osv. Jag förstår bara hälften av dom jävla talen. Hur fan ska man lära sig matte D, E, F på två veckor har högskolan tänkt sig? Jävla idioter.

Skönt att skriva av mig, nu är jag glad igen. Men jag ska INTE plugga mer, det får pappa hjälpa mig med imorgon.


Ikväll ska jag jobba med.

pusss!!!

Kommentarer
Postat av: Evamy

Låter klokt, ser svårt ut.

2008-09-08 @ 14:34:35
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Katja

Fin header du har! :)

2008-09-08 @ 14:38:26

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!