Matteeee och nu festa

Idag har jag varit i skolan sedan klockan ett till klockan sex. Fem timmar alltså. Låter kanske inte så jättemycket men jag är verkligen helt SLUT!! Matten tar livet ur mig och sakta börjar jag närma mig döden. långsam men effektivt. Neej jag skojar. Men matte är faktiskt kul! Iallafall när man klarar uppgifterna, när man inte klarar dom suger det :P



Så nu ska jag och mina klasskompisar ut och ta några drinkar, shottar och vinglas på X&Y. Ska träffa dom om 30 minuter och jag har inte ens börjat fixa mig. Måste skynda mig.!

xoxo!!

Kommentarer
Postat av: Joel

Matte?!?

2008-09-11 @ 21:39:51
URL: http://www.joelgedin.se

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!