Makt



Hej kära okuyanlar!

Såg en dokumentär på Svt.se, den heter fyra fruar och en man. Det handlar om en idiot till man i Iran som har fyra fruar och skaffar en femte till slut.

JAG BLIR SÅÅÅÅÅ AAAAAAAAAAARG. Han behandlar de gamla fruarna som skit. Han har endast sex med sin "nyaste fru" då han ber henne ha dörren olåst på natten så han kan göra sitt. Men fattar ni? Islam säger att man får ha 4 fruar om man har råd och kan behandla alla LIKA. Vilket är omöjligt för en människa, man favoriserar alltid en!

Om jag kom till Makten i mellanöstern skulle jag "europisera" precis allting. Antingen skulle jag vara en grym jävel och avrätta alla dessa extremister och fundamentalister, jag är emot dödsstraff men till sådana måste man agera radikalt. Eller så skulle jag tvinga dem att ändra tankesätt. De får välja. Döden eller byta tankesätt för jag är så trött på hur vissa män behandlar kvinnor i dessa länder. 

Jag blir så lack att jag vill gå ner dit och be alla rösta på mig så att jag kan börja mitt blodbad vs. kognitiv terapi mot dessa idioter!


Tack!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Äntligen en med lite vett i skallen. Det är inte ofta man får höra sånt från någon som inte är utsatt för det själv. Ofta bryr man sig inte förenns man själv blivit utsatt. BRA! Älskar tjejer med vett i skallen.



2008-09-17 @ 14:15:00
URL: http://hypotetisk.blogspot.com
Postat av: Jan

Laila for president!!!! man blir bara så jävla trött och arg.. suck (dessa muslimer)

2008-09-17 @ 14:16:55
Postat av: Micke

1. Det heter okuyucular :)

2. Uppriktigt sagt så är du den skönaste och smartaste tjejen jag någonsin ha stött på..



3. Bara för det får du en SUPER DUPER STOOR PUUUUSSS!

2008-09-17 @ 14:19:00
URL: http://mickegfx.blogspot.com
Postat av: Anonym

omg håller med dig, this is bullshit!



2008-09-17 @ 14:24:53
URL: http://iprw.blogg.se/
Postat av: Fredrik

synd att du inte uppdaterar oftare du är unik

2008-09-17 @ 15:40:16
Postat av: Tarkan

Varför ska man inte få ha fyra fruar? Tänk vad bra när man är på semester om några vill bada och några vill gå på museum så delar man ju bara upp sig. Sen kan ju fruarna vara kompisar med varann..

2008-09-17 @ 15:41:00
Postat av: Alex

@tarkan.



Hahaha har man 4 löser sig ju alla vardagliga problem, bästa kommentaren!

2008-09-18 @ 18:51:58

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!