Äta ute

Hej Bloggen!!

Mina klasskompis frågade om jag ville med ut och äta på en grekisk restaurant efter skolan imorgon.


Då kom jag & tänka på en massa, fatta att behöva tänka " jag kan inte luncha med min kompis" för att man inte har råd.
Jag menar tänk på det, är det inte tragiskt? Som tur är har jag aldrig haft det problemet.

Men vill man sluta upp så i framtiden? Inte jag iallafall. Mitt mål i livet är att bli ekonomiskt oberoende.
Alltså inte oroa mig för utgifter. Vilket jag tror leder till god hälsa, tillsammans med att man mår psykiskt bra.
Hur som helst når jag alltid mina mål -  sikta högt, tro på dig själv så kommer man långt!




Sova nu, har föreläsning kl 8 imorgon. :) Glöm inte att jag älskar er! puss!!!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

låter iallafall som att du har säkra framtidsplaner. bra, då är vi två! har hela min framtid planerad i minsta detalj. synd bara att jag endast är 17 år än så länge, men lika bra att vara väl förberedd på det som väntar, haha.

ha en bra kväll. ;)



2008-09-18 @ 22:06:51
Postat av: Sara

Du är snygg, snygg, snygg.



2008-09-18 @ 22:08:21
URL: http://saraelenora.devote.se
Postat av: Jessica

Håller med!

btw, jag gillar din blogg! jag kanske har skrivit det, men äch det skadar väl inte o skriva det igen? xD



2008-09-18 @ 22:17:27
URL: http://jezzie78.blogg.se/

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!