Arga Alexander

vs

Alla tyckte tydligen inte att mitt skämt var lika kul. Alexander Sundqvist ringde mig helt förtvivlad

Jag: Jaa hallå.

Alexander: Alltså allt är helt fucked up.

Jag: Va? Vem är det? (Han ringde från dolt nr)

Alexander: Alltså det är Alexander om du minns mig?  Alltså allt är fucked upp, vad ska jag göra?

Jag: Jaså, vad är det som har hänt då?

Alexander: Vi har inte snackat sedan i April eller hur?

Jag: Ne det har vi inte, vadå då?

Alexander: Alltså det smset du skickade, det låter som att vi har haft kontakten över hela sommaren och som att vi är på G eller någonting. Jag har lixom haft flickvän sedan April nu och min flickvän tror att vi håller på eller någonting, i smyg bakom hennes rygg.

Jag: Nee jag skämtade bara. Jag skickade det till några i min telefonbok bara för att se vad ni gjorde. På skämt.

Alexander: Men ditt skämt var inte roligt. Allt är fucked up nu. Det var inte roligt.

Jag: Nehe men jag skämtade herregud. Jag kan snacka med henne och säga att jag skämtade.

Alexander: Men min flickvän tror mig inte. Allt är fucked up nu.

Jag: Nehe men bra förhållande ni har där ni inte litar på varandra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

dåligt förhållande.... gör slut

2008-09-16 @ 02:02:11
URL: http://caprichosa.blogg.se/

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!