Äckliga sushi

Heeeej alla glada människor!!

Igår skulle jag och Dzenana äta lunch ute, först tänkte vi äta pastasallad, men sedan kom vi på att jag aldrig ätit sushi! Så vi gick till east och skulle äta istället. Där finns det ju både Thai-buffé och Sushi buffé. Så jag tog några sushibitar så som hon tog och skulle smaka! Och.... Det var så jävla motbjudande, vidrigt och vedervärdigt! FYFAN vad äckligt det smakade!! Det är ju för fan RÅ FISK?! Jag blev så illamående att jag tappade apptiten sedan under hela dagen. Så jävla äckligt!!
 
Alla går runt och bara "åhh jag älskar sushi, sushi är så jävla gott" Jag förstår inte grejjer med att äta rå fisk med lite ris? prova att äta rått kött också om du nu gillar råa saker så kanske ni förstår vad jag menar med att äta sushi. Och kom nu inte med " aa men sushi är faktiskt en maträtt, det är inte rått kött. NEEEJ det är det inte men det kan bli en!! Same shit different names.

Sushi är oaptitligt. punkt slut! Ha en fortsatt trevlig fredag!

puss Your!! =)

Kommentarer
Postat av: M

Finns ju i och för sig carpaccio som är rått kött och är mycket gott ;)

2008-09-27 @ 14:00:25
Postat av: Alexander Linder

Håller med dig, sushi är fett äckligt, men det går ju att vänja sig!

2008-09-29 @ 18:46:23
URL: http://enannorlunda.blogg

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!