YEEEEEEEEEES!

Hej folket i Sverige!


Idag känner jag mig på topp!!
Det beror på att jag åt min första frukost innan skolan, ja iallafall en liten macka.!
Yes, that's true. Jag brukar inte ha någon som helst aptit på morgonen, brukar t.o.m må illa av att ens äta någonting överhuvudtaget innan klockan 11-12.

Men jag gjorde ett framsteg imorse! Wihoo! Jag känner mig nästan som en del av allmänheten  hahaha! Nej men annars brukar jag bara fixa mig, borsta tänderna och rusa till högskolan. Men den här morgonen var annorlunda, jag vet inte vad som flög i mig men det var otroligt bra! Jag var så himla energisk, sjukt nästan. Nu sitter jag i skolan med Dzenana och vi ska plugga företag och matte-statistik idag.

Puss, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: vi

Ditt liv verkar så roligt men ändå så stressit så jag förstår att du inte hinner blogga så mycket längre! Väntar och längtar tills du börjar på riktigt igen, Men känn igen stress!! Kram från Vigdis <3

2008-10-21 @ 09:50:30
URL: http://www.6bestfriends.blogspot.com
Postat av: ida

Det är både bra och nyttigt att äta frukost! duktig du är som är så duktig! kramis

2008-10-21 @ 09:52:31
URL: http://twoinonesoul.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej :)

fin blogg, kolla gärna in min.

ha en bra kväll! caroline

2008-10-21 @ 10:03:12
URL: http://carolineliasson.blogg.se/
Postat av: melissa

Jag älskar att läsa din blogg Laila!!!!! uppdatera mera!! snälla. skriv om vad du gör på dagarna, vad du äter, tränar och massa saker om du vill. Ge massa skönhetstips!Vad använder du för hårprodukter till vardags? Ditt hår är så himla fint tycker jag!



Men hur får du volym på det när det är så långt?

Mitt är till skuldrorna och rätt tunt, men det lägger sig alltid platt och jag vill få håret mer volym uppe på hjässan också, utan att det ska falla platt o tugnt..

kram <3<3<3<3<3<3 melissa

2008-10-21 @ 11:43:14

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!