Netto med mjukis

Jag glömde att säga en viktig sak i mitt förra inlägg. Just det om KLASS! Vissa människor går runt med en nettopåse på stan, visst handla på netto jag bryr mig inte, dom kan säkert ha bra saker där ibland.

Men gå inte runt på stan och " SER ALLA ATT JAG HANDLAR PÅ NETTO?!?! Och stå och skylta med påsen sådär, det är bara pinsamt. Speciellt dom där som jag såg idag som går med mjukisbyxor, luvtröja, sin gamla everestjacka och en cigg i käften, tre kilo fundation och bara " åhh.. netto!" förstår ni! Visst dom kanske inte säger just netto men dom tycker att dom ser jäääätte coola ut när dom i själva verket ser så dumma ut.



Om ni ska handla på Netto så sätt i varje fall på er vanliga jeans så att ni kan skilja er från majoriteten som handlar där! Jag bryr mig inte om ni säger : jaa men mjukisbyxor är så skönt att ha på sig. JAG BRYR MIG INTE OM DET! Det är skönt att knulla med, men ändå gör man inte det mitt på stan.

Nu ska jag iväg och jobba :)

puss älskar er !!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Haha, har tittat igenom din blogg lite smått - och man blir ju smått kär i dig, p.g.a. sättet du skriver! Du är jätterolig, hahahaha!



2008-10-21 @ 16:57:04
Postat av: Angelica

Jag håller värkligen med dig. Man blir så otroligt trött på alla fjortisar som tror att dom är födda som små ghettobarn! fortsätt blogga det är så intressant när du skriver / A

2008-10-21 @ 17:00:22
URL: http://findinghome.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hejsan söt :) Du har väl inte missat att du kan vinna 3000kr att shoppa för på Gina Tricot i min blogg ?

2008-10-21 @ 17:59:21
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Anonym

Va spelar det för roll var man handlar och vad spelar det för roll vilken påse man har?!?!

2008-10-26 @ 15:03:54

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!