Modebloggar

Jag skulle blogga igår, men hann inte. Jag var och fotade på dagen i göteborg och på kvällen jobbade jag. Det är först nu som jag hunnit hem.



Jag tänkte skriva lite om modebloggare. Ngt som jag inte läser vanligtvis eftersom att jag inte hinner, men jag råkade titta förbi ett par för några dagar sedan och jag förstår inte en del har verkligen ingen jävla stil men hänger ut det ändå och tycker verkligen " a men guud vad fint det här är" SERIÖST! tex en blogg. nej föresten jag vill inte namnge några bloggar men det finns speciellt en som verkligen, alltså grovt verkligen inte kan mode. En gång hade hon lagt ut gröna leggings och någon röd tröja, ja fråga mig inte men hon såg ut som en julgran iallfall.

För övrigt så ska jag plugga idag, det behövs.

Take care, love u bitches:)

Kommentarer
Postat av: Milla

hahahahha, julgran det var det bästa hahahahahha!:D



2008-10-07 @ 18:12:46
Postat av: Sara

haha, du är störtskön! och rolig

2008-10-07 @ 18:14:01
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHA DU ÄR BARA FÖR BRA!! ÄLSKAR DIG



2008-10-07 @ 18:14:39
URL: http://caprichosa.blogg.se/

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!