Feeders?!?

Idag har jag pluggat mest hela dagen...sååå skönt! (ironisk)

Imorgon blir det ännu tuffare med massor av plugg, rå plugga verkligen...

Jag tänkte prata just om det med feeders. Har ni sett det tv-programmet som går på tv ibland?Jag tror att det går på onsdagar. Det där tjockisprogrammet. Fan vad det är bra tv, folk tittar verkligen på det meningslösa programmet just bara för att det är så jävla sjukt!

Feeders är bra tv för man har så jäkla svårt att förstå det. Hur kan ngn vilja mata ihjäl sin partner? För man kan verkligen inte älska sin partner om de vill mata dem till döds, till hälsoproblem och till massa onödiga sjukdommar. De kommer ju inte att leva så länge det är en sak som är säkert. Jag kan inte riktigt förstå det där. Varför vill man ha en så enormt tjock partner, okey om man kanske föredrar en större partner, men att mata ihjäl sin flickvän är ju helt jävla sinnerrubbat!!! jag förstår verkligen inte grejjer med det hela!! TOTALT SINNESSJUKT!!



Såg ett annat programm om feeders en gång, där kvinnan var så fet att mannen fick tvätta henne, och det var precis så han hade velat ha det. Stackars kvinna! Sjuka männniskor..riktigt sjuka. Fyfan vad VIDRIGT!!

Puss lovers!


Kommentarer
Postat av: Bettina

Älskar också tjockis program!:) Kan rekomendera filmen “Feed”, så fruktansvärt sjuk film om sånna som vill mata ihjäl sina partners. Hujedamej!:)



2008-10-21 @ 16:04:56
URL: http://stbettina.blogg.se/
Postat av: Göran Lager

Jag förstår varför man feedar någon, men det betyder inte att jag skulle göra det själv. Ibland kan det handla om att mannen är så svag och förälskad i kvinnan men vet att känslorna inte är fullt besvarande. Ett sätt att inte känna sig maktlös är att göra kvinnan oattraktiv för andra män, dvs tex att göda henne tills hon blir jättetjock och på så sätt behålla henne för sig själv. Sen finns det ju människor som tänder på fetma, men att låta det gå så långt är ju lite konstigt.



Rätt bra blogg btw. Inte helt fel heller att du får göra reklam för dig själv. Smart!



2008-10-21 @ 16:06:07
URL: http://tabberaset.blogspot.com
Postat av: Jessica

åhhhhhhhh jag älskar din blogg och dina åsikter. DU har något speciellt kram (K)(K) Jess

2008-10-21 @ 16:12:04
URL: http://jessies.wordpress.com

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!