George Bush, Lågt IQ?

Visste ni att George Bush har ett lägre IQ än de flesta människor i genomsnitt?!  Han har bara 91. Ska man tro på det? Jag tror faktiskt, eller nej jag vet faktiskt att han inte är dum i huvudet! så då sätter vi punkt för det!

Jaaaha vad har jag gjort de senaste dagarna nu när jag inte bloggat? massa! fullt upp!! Jag fick tillbaka statistikprovet som 90% kuggar på varje år på högskolan, lyckligtvis är jag en av de 10% som blev godkänd :) Pluggandet lönade sig trots att det kändes hårt!! 

Imorgon ska jag åka upp med Niclas till Stockholm, han ska på möten med olika kunder och jag ska inte följa med som en sekreterare nej! haha! Jag ska träffa Jessica som jag inte träffat på år och dar som flyttat upp dit nu! Så vi ska jobba lite, och senare på kvällen ska vi nog till The Village. Ska försöka att festa lungt, hoppas att det blir så med :)

Snart ska jag träffa min söta och underbaraste älskling som just nu är och tränar Thai-boxning. 

Skriver igen på torsdag när jag kommer hem!! 




puss och kram mina sötnosar! <3

Kommentarer
Postat av: Karl

Privat kan Bush vara personlig, rolig och ironisk. Han ar t.ex. smeknamn på alla sina medarbetare som "Turd Blossom"

2008-11-04 @ 20:45:57
Postat av: Maria

Alla vet ju att Bush är dum, slö, korkad, okunnig och feg. Därför behöver man inte fakta eller eftertanke, för man vet ju sanningen

2008-11-04 @ 20:49:18
URL: hhttp://mariashuvud.blogg.se
Postat av: Linda

vad roligt att åka upp till STHLM! måste säga att jag gillar din blogg bara!

2008-11-04 @ 20:50:41
URL: http://lindajungara.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej laila!

Om jag skulle träffa dej skulle ja säga en massa saker. du är värkligen min stora förebild och ja har sett att många människor skrivit till dej innan men jag menar det värkligen. Varje dag går jag in på din blogg och kollar ifall du uppdaterat. Ofta har du inte det och då blir ja lite ledsen men de få dagar som du har uppdaterat blir ja glad, det är som att åka en fantastisk åktur på gröna lund. Men ja tycker att det är så jättebra att du pluggar och att du inte bloggar när du har viktiga prov, det gör att du klarar dom och det gör dej till min stora förebild eftersom att du både ser bra ut och är smart, många tjejer som ser bra ut skiter i att plugga och tänker att de kan gifta sig rikt, men inte du. Det är därför du är min stora förebild och ja beundrar dig så jättemycket.. kram caroline

2008-11-04 @ 20:59:45
URL: http://missflumm.blogg.se/
Postat av: Nathalie Vesterlund

SNYGGO!!

2008-11-04 @ 21:01:01
URL: http://vesterlunds.blogg.se/

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!