Oh shit...



Tre saker som skrämmer mig


  • Kärlek
  • Döden
  • Ovetande

Tre personer som får mig att skratta

Bara för att ja väljer 3 betyder ej att du som ej står med inte får mig att skratta.

Men

  • Elvira ( Jag vet inte när vi inte skrattar)
  • Niclas ( Ja han är rolig)
  • Filip Ivarsson ( Han skrattar alltid själv, så då skrattar man ju med)
Finns ju som även många fler av som får mig att skratta!

Tre saker jag älskar


  • Kärlek 
  • Min familj och mina bästa vänner 
  • Att älska sig själv är ju något som är bra och något som varje människa borde arbeta med mer.

Så just därför slänger ja in det på listan! =)


Tre saker jag hatar


  • Droger 
  • Alla sorters mördare 
  • Spindlar ( haha :), finns ju värre saker som krig osv men orka fröken sverige tråkiga svar)

Tre saker jag inte förstår


  • Hur man vänder pannkakor i luften på bästa sätt.
  • Vad som händer efter döden
  • Barnmisshandel är också en sjuk grej som ja inte förstår mig på.

Tre saker som finns på mitt skrivbord

Jag har inget skrivbord än,

Men om jag hade så hade de nog varit.


  • Laptop
  • Pennor 
  • Högskoleböcker

Tre saker jag gör just nu


  • Pratar i telefon
  • Bloggar och 
  • Lyssnar på musik..=)

Tre saker jag vill göra innan jag dör

3 saker som ja vill göra..


  • Leva ett kärleksfullt liv
  • Bli framgångsrik.
  • Gå på vatten så som jesus gjorde ( eller inte)

  

Tre saker jag kan göra fast bara om ja vill..;)


  • Kramas
  • Pussas
  • Blogga

Tre saker jag tycker du ska lyssna på


  • Ditt hjärta
  • Din familj som alltid kommer att vara dina närmaste vänner livet ut "no matter what".
  • Dina lärare ( Om du går i skolan)

Tre saker jag skulle vilja lära mig


  • Kinesiska
  • Läsa andras tankar
  • Passa tider bättre

Tre favorit rätter


  • Sallad
  • thaimat
  • Kycklingfile

Kommentarer
Postat av: veterinär

hatar du alla sorts mördare, inkl veterinärer som avlivar sjuka djur...? smart..

2008-11-12 @ 17:42:27
Postat av: Alexander

HAHAHAHAH du är så rolig LAILA!!! skitbra blogg måste jag erkänna!!

2008-11-12 @ 18:00:25
Postat av: Anton

hehe :)

2008-11-12 @ 18:04:53
URL: http://antonkraft.blogg.se/
Postat av: Lexie

Grymt bra blogg

2008-11-12 @ 18:13:30
URL: http://lillasotalexie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar också kycklingfile

2008-11-12 @ 18:32:40
URL: http://feeds.lilmemyself.com
Postat av: Isabelle Strömberg

Varför bloggar du så sällan? blogga oftare och lägg ut mer kort på dig själv?

2008-11-12 @ 18:33:24
URL: http://bellolitoo.blogg.se/
Postat av: Laila!

Svar till Veterinär: Veterinärer är inte mördare, det är djurläkare. Det kallas för att avliva ett djur, inte mörda ett djur. Skrev jag att jag hatar läkare som avlivar djur med? Läs igen..

2008-11-12 @ 18:36:05
Postat av: Rebecka Englund

Alla förstår att Laila inte menar att hon hatatar veterinärer!!!!! Mördare såna som Englas mördare, krigmördare menar du ju? Inte läkare precis så som Laila skrev! Laila jag älskar din blogg!! kram Becca

2008-11-12 @ 18:39:31
URL: http://bbeks.blogg.se/
Postat av: Elish

Jag är också rädd för kärlek.

2008-11-12 @ 18:40:22
URL: http://elish.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du verkar vara en sån otroligt bra person, din personlighet är lika vacker som ditt yttre, en svår kombo att slå. Säkert därför det finns mycket avundsjuka människor kring dig.

2008-11-12 @ 18:44:46
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Camilla Westin

hej,har en fråga till dig.

Ser upp till dig väldigt mycket för att jag tycker du är så stark.

Jag bloggar också och nu har jag börjat få väldigt elaka kommentarer.Vet inte vem det är men jag blir väldigt ledsen.Har lust bara lägga ner bloggen.

Du får ofta elaka kommentarer hur hanterar du det?Jag vet att man ska inte bry sig och tänka att dom är bara avensjuka men jag kan inte.Jag blir bara ledsen.Hur gör du?Skulle vara jätte snällt om du svara!:)

2008-11-12 @ 18:46:51
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: Simon

när fyller du år då?

2008-11-12 @ 18:48:02

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!