Svar på era frågor!!



Favoritcafé: Espresso house
Favorittidning: Cosmopolitan och alla Bonniertidningar som jag säljer på Citysälj som ger mig min lön =)
Bästa saken som händer i höst: Att  jag och Niclas ska till Milano
Favoritplagg i garderoben just nu: Varrierar, men just nu min nya polotröja från Gant som är varm och mysig. Men det brukar ändras snabbt.
Längd: 165,5 cm.
Byter gärna garderob med: Paris Hilton
Vanligaste färgen på mina kläder: Vitt.
I vinter kommer jag gå klädd i: Vinterjacka
Men absolut inte i: Långa kjolar
Byxa eller kjol: Kjol.
Sminktips till allmänheten: sminka dig så att du ser bra ut.
Senast utlästa bok: Redovisnings-ekonimibok.
Mitt rum kan beskrivas som: Snyggt
Mig själv med tre ord: Snygg, Självsäker & Kär
Jag tränar: Joggar så fort jag får tid.
Jag ville bli när jag var liten: Känd
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lycklig!
Är det nåt du absolut inte äter: Korv, blodpudding, fiskpinnar, leverpastej, rom.
Kläder just nu: Leggins, kjol, Varm och mysig tröja
Vad sa du senast: Älskar dig med ( Till Niclas i telefon)
Fisk eller badkruka: Fisk om det är vågor (Portugal) badkruka ( i sverige)
Hur många kuddar sover du med: Niclas Famn
Spelar du nåt instrument: Har spelat piano
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: mittimellan
Bästa film: Mean Girls
Har du några homosexuella vänner: Yes
Tror du på mirakel: oja!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 tror jag
Bio eller promenad: både och
Är du kittlig: haha ja!
Snarkar du? Gud nej!
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Ja!
Äckligaste insekten: Fästing, spindlar, myror
Största svaghet: Är ofta stressad
Det här är jag bra på: Övertyga och peppa folk!
Bästa bok? Carolina Gynnings bok
Vad vill du jobba som? Något inom ekonomi
Chips, morötter eller godis? vattenmelon
Pizza eller hamburgare? Niclas hemmagjorda hamburgare isf
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? usch nej aldrig tatuering, piercing har jag redan!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : välstädat
Gungar du på stolen? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? enligt bordskick
Gillar du att sjunga? ja
Anser du att du är stark? Mentalt, men inte fyskiskt :P
Använder du knark? nej!
Kaffe, te eller inget? Te!
Har du en besatthet? Utseendefixerad

Kommentarer
Postat av: Carro

Håller verkligen med om Mean Girls, otroligt bra film!



2008-11-06 @ 23:12:00
URL: http://carrru.blogg.se/
Postat av: Frida

å vilken tur, jag spelar också piano (mest för att få erfarenheter i musiken) men vad kul att du också gjort det :)



2008-11-06 @ 23:13:01
Postat av: Anonym

visste inte att du var oxe :) när fyller du år?



2008-11-06 @ 23:31:13
Postat av: Erina

Hej Laila gummna!

Du är en av mina största fans varje gång jag ser dig blir jag helt till mig.

Jag har fått två bio biljetter i skolan..

skulle du vilja förlja med mig?

puss och KRAM

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN STÅ PÅ DIG :d



2008-11-06 @ 23:34:33
Postat av: anna panna :)

hej Laila!

Ska du till milano.. :P

och spelar du piano visste inte jag att du kunde ;)

hehe jätteskojig blogg!



2008-11-06 @ 23:37:34
Postat av: Alexandra Arvidsson

heeej!,jag beudrar dig värkligen du är så vacker och så begåvad!, jag läser din blogg varje dag och gud jag dör jag ÄLSKAR DIG VÄRKLIGEN! :(



2008-11-06 @ 23:39:34
URL: http://alexandraarvidsson.blogg.se/

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!