Gud vad LÖJLIGT

Jag är inte rasist, jag kan inte vara det med tanke på att min pappa är ifrån Egypten och min mamma ifrån Portugal. Så den som kallar mig för rasist vet inte hur man använder ordet. Som tur är har ingen kallat mig för rasist. Varför jag tar upp det är för att jag kan tänka mig att någon kommer att skriva "Rasist" till mig som kommentar. Gör det om ni mår bra av det, men jag kommer inte ta åt mig utan bara skratta åt det.

Det här tycker jag är ett typiskt utländskt beteende:


Först raggar dom, får dom en diss, ja då är man helt plötsligt en hora? Hänger det ihop? Begreppet "HORA" står väl för att en tjej har sex för pengar? eller är det jag som har missuppfattat ordet totalt? Sedan är man en svensk jävla hora enligt den här utländska killen? hade en svensk skrivit till en utländsk " du är en jävla libanes hora" så hade killen varit rasistisk? har jag rätt eller fel? Men ska jag vara riktigt ärlig så beteer sig inte svenska killar på samma sätt. En svensk kille skulle ALDRIG skriva så. Jag skiter ifall ni tycker att jag låter rasistisk nu, men så är faktiskt fallet om det inte är en svensk blattewannabee dock.

 Nej men självklart är det med acceptabelt att säga/skriva att någon är en svensk hora. Ordet hora har blivit ett skällsord, jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att det är så låg nivå på det hela. Min sista kommentar var lika låg som hans, men för att han skulle förstå vad jag menar så var jag tvungen att sänka mig till hans nivå, annars förstår ju killen inte.

Slutsats: Hoppas att alla utländska killar som skriver på ett liknande sätt läser inlägget och förstår hur löjligt det är!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Stackare!Håller med om att blattar håller på sådär. SKIT JOBBIGT



2008-11-06 @ 21:28:34
URL: http://patriciagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

LAILA låt ingen kille någonsin trycka ner dig så. HATAR ALLA JÄVLA KILLAR, speciellt sådana som kallar tjejer för horor. Du är en stark tjej du tar inte åt dig ändå va?

2008-11-06 @ 21:30:42
URL: http://linnehaa.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej jag vill bara att du ska veta att du är en stark tjej, det är du, oavsett vad du själv tycker.. Tänk på hur många tjejer som ser upp till dig, stora som små.. Och du har säkert tusen kompisar som står vid din sida hela vägen vad än någon säger. Jag vet iaf att jag kommer göra det även fats jag inte ens har någon aning om vem du är :) Och ingen tycker att du är rasistisk, det är bara bra att någon äntligen vågar säga sin åsikt och inte vara rädd vi behöver mer sånna tjejer!!

2008-11-06 @ 21:33:40
URL: http://josefinpersson.blogg.se/
Postat av: Kristin

det jag gillar är att du alltid håller huvudet högt, högre & högst

2008-11-06 @ 21:35:59
Postat av: Jocke

Tjejen, du är en riktig människa! Har inte alls tagit dig på allvar förrut, men denna gången berörde du på djupet. Lycka till vännen, och kom alltid ihåg att många egentligen bara mår dåligt över att andra är starka, så ta inte elak kritik för personligt! Så underbart att höra att du är nöjd med ditt liv, inte många unga flickor i din ålder som är det. Lycka till!

2008-11-06 @ 21:44:46
Postat av: Katarina

Om det är som det verkar från sångtexten: he´s not worth your time. Och oavsett vad, så finns det inga ursäkter för ett sånt beteende. Inga. Du verkar vara en smart och stark tjej, det gör ont nu, men det kommer att gå över och du kommer att komma ut ännu starkare på andra sidan.

2008-11-06 @ 21:46:54
URL: http://shoeholic.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gillar din blogg, tråkigt med det som hänt.

Ta hand om dig!



2008-11-06 @ 21:49:22
URL: http://thorstensson.blogg.se/
Postat av: Malin

Kanske inte var så snällt att säga att han är fet?Skulle du gilla om nån sa så till dej? Inte konstigt han vart sur...

2008-11-07 @ 20:35:24
Postat av: Shano

Hej Laila!! Jag håller med dig totalt!! Jag e ju också utlänning, och vet hur jobbigt det är me utlänska killar när det ska hålla på så!! Håller med dig att svenska killar inte skulle säga så till en! Varken man e svensk eller inte. Sen behöver man ite vara rasist för det! /LOve shano

2009-05-08 @ 12:58:20
URL: http://shanoo.blogg.se/

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!