Angry morning



Ok, vaknar imorse och är sur! Varför då? Jag börjar gå igenom mitt liv bit för bit så att jag ska se var problemet ligger!
1. jag har en pojkvän! check
2. solen skiner! check
3. jag är hemma hos pappa och hos min familj ! check
4. jag har inte mens! check
5. högskolan går bra. check
6. jag har ett bra jobb.check
7. jag ska åka på semester igen. check.
8. jag får mat när fan jag vill och jag har tak över huvudet. check!
9. Ok, jag har ingenting att vara sur för det måste vara en jävla hjärnskada! BINGO...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Om du tjänar mer för att vi går inte och läser lovar jag att göra det ännu oftare!!! Behöver vi skriva ngt också, eller räknar de bara att det är någon som går in på sidan?

Hoppas du tjänar mer än Linda Rosing!!!!! Kram



2008-11-07 @ 13:30:02
URL: http://gottlieb.blogg.se/
Postat av: anna-maria

Jag tycker att din blogg är intressant o följa, jag har som aldrig tyckt att du har varit utseende fixerad, “dumblondin”. Jag är själv äkta blond o tycker att de är skit jobbigt med “dumma” blondiner som ger oss andra dåligt rykte. Men när jag läser din blogg så ser jag en bra tjej, en med hjärna och ett gott hjärtat på rätt ställe :) o du är dessutom tok fin i allt du tar på dej :) Så ta hand om dig för jag vill fortsätta läsa din blogg :)

2008-11-07 @ 13:34:36
URL: http://annamarialandgren.blogg.se/
Postat av: vicky

Du e så grym!!!du borde sätta på låten “I’m too sexy” med Right Said Fred hemma i lägenheten och bara rocka. Haha den får en alltid på så grymt humör, om inte annat leder den oftast till en skrattattack :)



2008-11-07 @ 13:35:45
URL: http://viktoriawistrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att din blogg e helt underbar!! DU verkar vara en underbar person:) Kram



2008-11-07 @ 13:36:17
URL: http://sundancekidd.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag diggar dig, jag diggar dig, jag dig dig diggar dig, jag diggar dig hot jag diggar dig flott..:-D



Hoppas du får en härlig fredag..kram

2008-11-07 @ 13:41:43
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: sandra

Carolina tycker att du ska hålla i årets Robinson, lätt som en plätt liksom.

Jag har sökt dit men ingen som har hört av sig:-(

Fick chansen när Robinson var på TV3.

Men jag fick ågren när jag förstod att sveriges befolkning skullfå reda på att jag har vikt ut mig i en viss herrtidning.

Min dåvarande pojkvän skulle fått fnatt.

Nu skiter jag i han o jag skiter i vad svenska folket känner o tycker. Jag är trygg i mig själv.

Vill veta hur du fixar ditt hår så bra?

Hittade en produkt som skulle vara bra till håret i Estalnd nu i helgen. Men jag såg ut som jag hade en BÄVERFITTA på huvudet.

Nä nu ska jag gå o klämma en kebabpizza.

Imorgon fortsätter singel-dieten.

Puss o kram





Http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/



Snälla gå in och rösta på min enkät

Postat av: Anonym

Åh Laila! Titta på bara! Beundra dej själv!

Hur långt du har gått på bara några få månader? Det är väl det här du vill?

Det är som jag alltid säger:

LAILA FOR PRESIDENT!



Jag är lite nyfiken på din bakgrund, jag har hört allt möjligt? stämmer det att du varit med i en musikvideo? Stämmer det?

Du kanske borde göra en intervjuv om din bakgrund osv.?

Yes



Keep up the good work!

Du är hur ju cool som helst!



Lisen

2008-11-07 @ 13:53:40
Postat av: Anonym

Åh Laila! Titta på bara! Beundra dej själv!

Hur långt du har gått på bara några få månader? Det är väl det här du vill?

Det är som jag alltid säger:

LAILA FOR PRESIDENT!



Jag är lite nyfiken på din bakgrund, jag har hört allt möjligt? stämmer det att du varit med i en musikvideo? Stämmer det?

Du kanske borde göra en intervjuv om din bakgrund osv.?

Yes



Keep up the good work!

Du är hur ju cool som helst!



Lisen

2008-11-07 @ 13:55:01
Postat av: Anonym

Åh Laila! Titta på bara! Beundra dej själv!

Hur långt du har gått på bara några få månader? Det är väl det här du vill?

Det är som jag alltid säger:

LAILA FOR PRESIDENT!



Jag är lite nyfiken på din bakgrund, jag har hört allt möjligt? stämmer det att du varit med i en musikvideo? Stämmer det?

Du kanske borde göra en intervjuv om din bakgrund osv.?

Yes



Keep up the good work!

Du är hur ju cool som helst!



Lisen

2008-11-07 @ 13:55:07

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!