prata snabbt??

Pratar med elvira i telefon. Hon skulle förklara varför hennes internet inte fungerade.

" Internet funkar inte jag blir så jävla fucking irriterad. Pappa tog med sig den ena datorn och den trådlösa internet funkar inte och vi brukar koppla in den vanliga datorn i sladden men den andra datorn funkar inte att koppla in direkt och pappa trodde att min dator funkade att koppla in så han tog med sig vår vanliga dator och sket i det så jag blir så himmla irriterad."



Okey detta var kanske inte så roligt att man asgarvar, men tänk er en 19 årig tjej vara upprörd över internet så att hon säger alla ord på samma gång, så snabbt pratade hon. :P Hjälp.

Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!