otursdag

Jag satt i soffan hos Niclas och blev så himmla sugen på att åka utomlands.  :D

Så sprang nästan till datorn och skulle kolla sista minutenresor tills idag. Det fanns en resa med EN plats kvar :( Kul att åka själv?
Blev lite halvt ledsen där. Jag hade hoppet kvar in i sista sekund om att vi kunde hitta en sista minutenresa men det fanns ingen. Och imorgon kan vi inte åka pga Niclas jobb han måste vara tillbaka här på Tisdag nästa vecka. Otur.

Sen har vi båda tränar lite.. och nu kom vi på att vi skulle åka till Djurparken med mina småbrorsor... men otursdagen som jag har så stänger den kl 18.00. Alltvå 2,5 timma kvar och då skulle det bli stressigt med tanke på att vi måste göra oss iordning och åka dit osv..

otur otur..

nu ska vi till Lager 157 iallafall och bada på vägen. lite tur iaf? eller?


Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!