Liseberg

Idag var jag, Niclas och Alexandra på Liseberg heeeela dagen. Ass kul ;D Jag och alexandra skrattade ihjäl oss när vi åkte en barnkarusell, som var båtar som åkte runt runt samtidigt som dom åkte upp och ner, minns inte namnet men vi åkte den flera gånger i rad och as garvade. Riktigt rolig. Men självklart åkte vi också höjdskräcken, balder och lite mer "farliga".
 
Niclas ville till spökhuset, men jag och alexandra tyckte att den såg läskig ut =) Jag och Alexandra flaschade även boobs för kameran på flumride. Rätt gött garv vi drog sen, småkillarna var helt fashinerade av bilden ;) och just det!!  Jag och Alexandra raggade upp 6 åriga Albin. Vi sa att han fick välja våra namn. Alexandra skulle heta madelene. Jag fick heta Andreas först, men jag ville ha ett tjejnamn och då döpte han om mig till Selma, efter hans katt. Tragiskt men sant ;P

 Sova nu helt slut. Puss!!

Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!