Joggingtur vs Jehovas vittne

Var ute och joggade i en halvtimma, till kyppegården och tillbaka. När jag sedan gick av spåret, helt slut och trött kom det fram en gammal kvinna med en korg i handen och började sticka in massa papper i handen på mig.

Jag kollade bara på henne och sa. "Nej tack", helt artigt. Då började hon prata med brytande finska om Jehovas vittne och att jag måste tänkte över saker osv... Jag bara suckade och gick därifrån. Lite fel ställe att försöka att värva nya människor till deras säkt, det kanske du borde ha tänkt på lilla gumman.

Kommentarer
Postat av: wille

dom är inte kloka. försöker tvinga på folk deras sekt.

2008-07-09 @ 10:41:24

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!