halsband





Fick ett jättegulligt halsband av min syster Linda idag som hon köpte i Grekland =)

Kommentarer
Postat av: o_O

Frågan är ju hur stor skillnad det är på snyggast.se och detta inlägg..

2008-07-27 @ 20:16:42
Postat av: dj hbg

hej pådej alla söt nos du var mej den vakraste som fins som jag har set på hella min jord ju och söt och hetast ska du vet söta ögon du har med puss

2009-07-06 @ 23:08:25
Postat av: Anonym

hej pådej alla söt nos du var mej den vakraste som fins som jag har set på hella min jord ju och söt och hetast ska du vet söta ögon du har med puss

2009-07-06 @ 23:09:25

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!