Citysälj

Nu sitter jag på jobbet och säljer lite prenumerationer på Bonniertidningar (Illustread vetenskap, iform, gör det själv osv..) till olika privatpersoner. Har haft en liten "minisemester" nu, men nu är jag Back on track igen!



Rätt roliga ändå. Har saknar jobbet lite, det är faktiskt kul att prata med folk och sälja olika tidningar, speciellt när dom är trevliga. Sedan finns det ju undantag på "lite" otrevligare kunder. Haha, det finns stunder när jag bara velat slå sönder hela datorn. Lycklitvis har jag inte haft någon sådan idag! Men de flesta man ringer till är faktiskt supertrevliga :) Sådana kunder gillar vi! :)

Innan jag började på ett telemarkingföretag trodde jag att alla telefonförsäljare lurades och att det alltid fanns en baktanke och något lurt bakom allting. Men det finns det faktiskt inte, SUPRISE !!

Nä men citysälj är ett mycket bra företag att extrajobba på! man tjänar jävligt bra, alla är glada och trevliga och sedan består 90% av alla utav ungdomar vilket gör det roligare ;) 

Jag är en tenho!!!! (skrivet av phillip) Tenho är ett intärnt ord som vissa här använder, vet inte riktigt vad det betyder men det kanske jag inte vill veta heller.

puss å kram

Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!