Träning

Ibland vill jag träna, och känner att det verkligen är bra att träna både fysiskt och psykiskt. Sedan vissa perioder får jag för mig att det är dåligt att träna, för att jag lyssnar på vad alla andra säger att man får större lår, muskler och att det egentligen bara är skit att träna.
 
Kalla mig lättpåverkad, men man väljer egentligen lite på vad man tror på själv, beroende på om man vill tro på det eller inte. Just nu tror jag inte att det kan vara dåligt att träna. Men det är ju bara ídag.

Kommentarer
Postat av: Maja Joy

haha okej... jag tror nog mer på att det är bra att träna :)

2008-08-18 @ 07:24:15
URL: http://www.majajoy.se

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!