Störda killar

Igår efter bion skulle jag ta bussen hem. Fick otur att tre utländska killar satte sig bredvid mig, jag satt på en fyraplats. Så började dom hålla på. Den ena var runt 17-18, den andra runt 20 och den tredje runt 23.

De började prata lite smått med mig och eftersom att jag inte vill vara otrevlig svarade jag på vad jag hette, hur gammal jag var och om jag hade pojkvän. Sedan började dom ta mig på benen och säga att jag hade fina ben samtidigt som dom gav mig massa andra komplimanger. Jag blev helt förskräckt.



Som tur var ringde Niclas mitt i allt och sa att han skulle komma och hämta mig, och att jag skulle hoppa av bussen två hållplatser före så att jag slapp gå av på samma busshållsplats som dem.

Under hela resan tjatade dom även om att jag skulle ge dom mitt nr, men jag ville inte och då blev dom mer och mer kaxiga. När jag sedan skulle av fick jag först inte, eftersom att jag inte hade gett dom mitt nr. Men sen tillslut lät dom mig gå av. Läskigt... Ska verkligen ta körkort nu så att jag slipper åka buss.

Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!