RED TEAM RED TEAM RED TEAM RUUULES!

Igår hade Marie fest för att hon fyllde 19 år i onsdags. Var en skitlyckad fest, verkligen!! Alla drack hur mycket bål som helst, vi hade olika tävlingar i olika lag med. Den som klunkade i sig vin snabbast, rockade bäst, den som kunde få in mest marshmallows i munnen osv.. mitt, mimmis och Jessäs lag vann :) wihooooooooo..

Sen dansade vi och sprang runt hela tiden. Galet, utan att nämna några namn så blev en jättefull. Stackare... ramlade ner för backen och visste inte ens vart hon bodde, även fast vi följde henne utanför hennes lägenhet. Aja hon kommer nog skratta åt det idag. :)

Jag hade en mobil igår som jag tog massa bilder med eftersom att min digitalkamera inte hade några batterier. Men den råkade Ljungren dränka i vin.. Så... Det var en gång en mobil, och så var sagan slut. :)


Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!