kom och hämta mig nuuuuuuuuuuuu!

Blir livrädd av att vara här hemma i hela villan själv, speciellt när allt är helt becksvart när jag kollar ut från fönstrena. Antingen så går jag och lägger mig och drar täcket över huvudet och tar bort den först när solen är uppe imorgon, eller så får Niclas komma och hämta mig nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Blir livrädd speciellt när en psykopat som bor några minuter ifrån mig har skickat massa sms till mig om att han ska komma förbi och min värsta mardröm är att det skulle knacka på ytterdörren. Skulle svimma av skräck! Berättar med om honom imorgon om jag hinner! Tur att Niclas ringde nu sålänge jag höll på och skriva detta, och sa att han kommer,  ska gå och klä på mig jackan så att jag är klar och kan springa ut till bilen när han är här :D

xoxo !

Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!