gud vad fantastiskt

Börjar känna den där stressade känslan komma krypandes nu. Jag kallar den för Sverige-ångest, när vädret är totalt uselt, grått och regnigt MITT i hela självaste sommaren!! Hade jag varit 14 år yngre hade jag legat ner på golvet och stampat med fötterna i marken just nu.

Det är inte så att man känner sig utvilad och pigg, utan vädret drar ner en och man känner sig trött, hängig och hjälplös. Sedan drar vädret ner på hummöret. Man blir såååå mycket gladare av att solen skiner.


Nu måste jag hoppa in i duschen. Jag känner mig relativt trött idag, Blir nog en fantastisk dag idag i en fantastisk stad, ska fika med min fantastiska mamma med  på ett fantastiskt ställe. (ja, allt är fantastiskt).


Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!