Duktiga Niclas

Idag ska jag och Niclas ha fredagsmys, vi har varit och köpt olika ingredienser för att göra en sallad som han säger att han är så himmla bra på att göra. (Pastasallad pesto med pharmaskinka).

Jag förstår inte varför han inte bara köper sallad på en restaurang så som han brukar göra, istället för att anstränga sig på en fredagskväll att först köpa alla ingredienser, laga till allting hemma och plus att det blir mycket dyrare med. Men han är ju den enda som gör den så god tydligen.

Sedan ska vi kolla på Ciao Bella med, en film som vi båda inte sett än, men den verkar rolig :)

Nu ska jag gå och hjälpa honom i köket. puss och kram!

Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!