dont try this (at home)

En person frågade nyss om jag röker? Och isåfall vad jag röker? Svaret är neeej!! eller... ehh.. Okey, jag feströker ibland, vilket betyder rätt ofta... Neej jag skojjar, innan betydde det rätt ofta nu betyder det mycket sällan.

I höstas festade vi tjejer tre gånger per vecka, vilket innebar att jag rökte 3 dagar av 7. Men då var jag ingen rökare utan bara en feströkare! Men annars så NEJ NEJ NEJ jag är emot rökning. ehh.. dubbelmoral eller vadå? Jag tycker att det är okey om man festar.

Sedan kommer jag att ta det lugnare nu med festandet i höst av två enkla anledningar.
numero ono. jag ska plugga högskolan vilket kommer ta mycket tid till plugg... okeey kalla mig plugghäst, tråkig eller vad ni vill..
numero dos. jag har pojkvän och då festar man mycket mindre. aa men taack för att ni kallar mig för toffel eller vad ni vill. Men de dagar jag festar så kommer det bli galet! Ska det va så ska det va!!

Sedan vad jag röker OM jag röker så är det Marlboro Light. Godast, bäst och inte så superstark att man tror att hela universum snurrar istället för hela jorden.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja gillar inte heller rökning men feströka tycker ja me e okej.

2008-08-13 @ 19:28:20
URL: http://aaleexandra.blogspot.com/

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!