Botox?

Jag och min kära vän Veronica pratar i telefonen:

Veronica:
Fan! botox är bra. Jag vägrar att ha rynkor.

Jag: Joo, jag vet. botox är faktiskt väldigt bra. Inte botox-kärringar dock.

Veronica: nej. jag vill inte bli gammal. Barn och sådant. det är nära... om några år

Jag: men, barn är ju för fan livet. Klart man måste ha barn, Du vill inte ha några barn va?

Veronica: nae, men kan vi skaffa barn samtidigt

Jag: ja, det är klart vi kan...

Veronica: bra, då får du hjälpa mig ta hand om den där

Jag: den där.....?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Har frågestund i min blogg så ställ gärna en fråga :)

2008-08-12 @ 13:52:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!