bära päls?

Det har varit en stor hysterik om just päls. Och jag tycker att en bild säger mer än tusen ord. Därför kan ni försöka gissa er till min åsikt genom att kolla på bilden.


Neej jag skojar. Jag själv skulle inte vilja ha en pälsjacka. Tycker inte att det är snyggt. Därför. Sedan gillar jag absolut inte päls där huvudet är kvar. Människorna ser ju helt känslokalla ut när dom bär ett dött djurs ansikte på sig. Däremot tycker jag inte att det är fult att ha päls på luvan på en vinterjacka tex. för det har jag själv haft. Sedan tycker jag inte att det är någon skillnad på att bära skinskor och att bära päls.

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!