under ytan

Såg en film häromdagen där männen hade bra karriärer, fruar och barn men som alla var otrogna. Så tänkte lite, är det så det kommer bli? Enligt filmen (som jag vet bara är en film) så var alla relationer så under ytan, igen annan vet om det och alla lever i sina egna världar om att livet är perfekt. Men det som hände i filmen är ju absolut något som händer i verkligheten också. Jag vill inte ha det så jag vill ha en relation på riktigt. Jag vill att kärleken till min blivande man ska vara starkare än allt annat på jorden. Jag vill att det ska vara äkta och föralltid.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag har bara korta romanser.. Det är något stört med mig. Ibland känner jag mig så jävla elak.. För när jag hittar en kille, kan det kännas som att jag är dödsförälskad i honom. Men sen då jag fått honom, blir jag oftast less snabbt. Och då vill jag ha en ny. Det är jakten och början på romansen jag gillar. Jag vill inte vara för fast tror jag, jag vill känna mig fri i ett förhållande. Tror du det går?

2009-02-17 @ 14:54:18
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är snygg och har mer eller mindre allt! Du kommer hitta din prins!

2009-02-17 @ 14:54:59
URL: http://fashionholic.blogg.se/
Postat av: sofia

Ibland undrar man faktiskt om DET verkligen finns…Jävlar var positivt det låter då. Jag ändrar mig, det är klart DET finns! Jag börjar bara undra vart fan DET håller hus. Haj

2009-02-17 @ 14:55:53
URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/
Postat av: Nazlin

lycka till för du kommer aldrig och hitta. det finns ingenting i livet som är äkta.allt är lögn, förutom döden, det enda sanningen.

Kärlek finns inte, människor utnyttjar varandra för ens överlevnad. Jag tar det ifrån dig för att känna mig hel.

Allt i livet är skit ingen älskar den andra.

Döden är den enda sanningen kom ihåg det. allt annat är lögn

2009-02-17 @ 14:57:32
Postat av: anna

Äkta är det enda som är värt!

Jag känner äkta, sjukt härligt, vill-ska alltid känna så. om inte inte värt! Min kärlik till min man i mitt liv är som lingonsylt, man kan ha honom till allt!

2009-02-17 @ 14:58:31
URL: http://annasfjortis.blogg.se/
Postat av: Jessie James

När dagen kommer å jag finner mig stabil nog att skaffa barn å familj då önskar jag att den där typiska “tonårsfilms romantiken” infinner sig så att jag verkligenorkar slåss för vårat förhållande å verkligen älskar honom över allt annat. Men troligen kommer det sluta med att jag kväver honom, han tar skils mässa eller är otrogen! typiskt svensk romantik? fast fankens jag e juh finne…aja. u get it. right ;)

2009-02-17 @ 14:59:30
Postat av: Panni Milano

varit ihop med min kille nästan fem år nu och e fortfarande kär. kan ibland bara ligga o hångla o pussas hur länge som helst..såå ja jag tror på att om man inte känner sig hundra med en person eller att det tindrar när du är med honom så dumpa o leta vidare för det finns fler män där ute.

2009-02-17 @ 15:00:41
Postat av: Richard

Mina föräldrar gifte sig efter fyra månader. Det har varit gifta snart 40 år. Fast de både jobbar, äter och sover ihop så finns beviset på äkta kärlek där. Varenda gång jag besöker dem kan jag se förälskelsen de har för varandra i deras ögon. De överraskar varandra med weekends till Paris, Rom eller London och det är inte ens någon speciell dag. De gör det för att de älskar varandra och att de älskar livet. Klart jag hört dem bråka om dittan och dattan, men va fan, de hör ju till livet. Hur ska man annars kunna lära känna sin själsfrände bättre. Det är de dagarna man gör något roligt istället. Själv, med vänner eller med sin partner. It´s all up to you :)

2009-02-17 @ 15:02:24
Postat av: klas

Jag har varit ihop med min kille i 4 år, och jag anser fortfarande att vi är förälskade. Mina föräldrar har varit gifta i mer än 20 år och sitter fortfarande och håller handen vid teven. Så det finns hopp :)

2009-02-17 @ 15:03:24
URL: http://eguanenklas.blogspot.com/
Postat av: Nickie

Förälskelsen behöver inte dö, men den kan förändras. Jag har varit tillsammans med Adam i 4 år och är fortfarande kär och galen, trots att vi har bott tillsammans lika länge. Inte bara är jag kär i honom utan han är min bästa kompis, som jag kan berätta allt för. Finns nog ingen som jag kan vara mig själv med så mycket som med honom. Och så älskar jag det vardagliga med honom.

Puss å kram

2009-02-17 @ 15:04:40
URL: http://nickie.devote.se
Postat av: Malin

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i lite över ett år, och jag kan ju inte direkt påstå att jag fortfarande är nervös över att träffa honom, haha, men ack så käääär! När vi inte har setts på ett tag (kan räcka med några timmar, toffeln här) så känner man på en gång att det är någon som saknas, och jag är verkligen helt tokigt förälskad i honom!

2009-02-17 @ 15:05:19

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!