Totaly fucking psyko

Igår satt jag på jobbet med ipod i öronen på HÖGSTA VOLYM för att inte somna...

Var verkligen döds trött! slutade 9 på kvällen och var hemma halv 10, slappade lite på msn till halv 11 och somnade sedan av trötthet. såååå skönt!!

Sedan vaknar jag tre på natten och är fortfarande trött, men kan inte somna om!! så nu har jag legat vaken sedan kl tre, fortfarande jättetrött med världens huvudvärk men kan verkligen inte somna så nu nästan halv 7 har jag gett upp hoppet.

 Idag blir en lång dag, skola. plugga. jobba. Visst jätterolig dag! ( jag är seriös, inte ironisk), men lång..  Mikroekonomi klockan 9 och det behöver man verkligen vara vaken och pigg på! Får leva på min överskottsenergi.. om jag har ngn kvar... 

Såhär såg jag ut för två år sedan btw :) 

Kommentarer

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!