Sex och svartsjuka..


Mina och mina kompisars konversationer är inte normala. En konversation från idag: 

Kompis: jag tänker att det inte ens fanns nån som ville ha sex med mig när jag va på hultsfred
och då blir det ännu värre!! :P

Jag: fanns det inte? raggade ingen på dig och försökte?

Kompis: nja...eller jo de va väl nån som försökte strula..men jag vet inte:P  fy...det får mig att inte vilja åka på nån mer festival;P

Jag: ne festival är luffigt ... och det ÄR luffigaste än luffigast att ha sex på en festival. speciellt om man är tjej.

Kompis: JA...det är därför jag är så arg..för att han var luffig och för att tjejen va så jävla in i helvets luffig och sleten! Billiga fittahora! måste bara ta ut lite aggressioner haha : )

Jag: hon har säkert sliten fitta vid det här laget

Kompis: haha! aaa lätt helt jävla slapp och utsliten

Jag: typ när killarna knullar henne känns det inte det är därför han säkert hade analsex :O:O:O

Kompis: haha håll käften!;D

Jag: hahahahhahahahahaha :D:D:D:D

Kompis: haha dumma dig

Jag: hahahaha, ne dom hade nog inte det. tjejer brukar vilja ha det med killar som har små kukar så att dom inte känner ngt.. han är ju inte en av dom tror jag

Kompis: haha!:P men däremot tycker han att det är lika äckligt att jag har haft analsex....jag tycker hultsfredgrejen är värre:P

Jag: ja

Kompis: tycker du med?:P

Jag: ja, analsex är ju bara sex. hultsfredsex är ju vidrigt och... aaa.. biligt

Kompis: asså jag önskar att alla tjejer han har haft sex med blir överkörda av ett tåg, men överlever utan ben och armar!

Jag: HAHAHAHAHA
Jag: HAHAHA
Jag: HAHAAAAAA
Jag: jag skrattar så jag dör

Kompis: jag tror jag är mer svartsjuk än normalt;P

Jag: det tror jag med :P

Kompis: ne, men speciellt hultsfredtjejen bara...så kan hon sitta där i en rullstol sen och vifta med sina små stumpar till armar och ben :) "hallå är det nån som kan knulla min utslitna fitta?" det är för jobbigt att köra rullstolen i leran på alla festivaler" :P


Kommentarer
Postat av: Josefiner

Gode mathilda

2009-02-27 @ 01:16:30
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: ROSE

Svartsjuka är inte lätt ne!

2009-02-27 @ 01:16:47
URL: http://pinkrose.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackars tjejen som skulle bli överkörd av tåget bara för att hon hade sex med fel kille

2009-02-27 @ 01:18:04
Postat av: Henke

HAHA! fan va go konversation visste inte att tjejer var SÅÅÅ svartsjuka/henke

2009-02-27 @ 01:19:54
URL: http://henrikforsberg.blogspot.com/
Postat av: isabella

du är lika vidrig som din kompis

2009-02-27 @ 08:59:24
Postat av: kompis

Vill bara säga till "Isabella": Fuck you! är det nån som är vidrig så är det ju du. det är inte direkt någon som har tvingat dig att gå in på den här bloggen och skriva massa elaka kommentarer till precis alla inlägg?! har du inget annat liv än att sitta och läsa igenom hennes inlägg av ren avundsjuka bara för att skriva nån äckligt, omogen, elak kommentar? herregud, bara för du antagligen är helt sliten och ful och inte har fått kuk på år och dar, så behöver du inte ta ut dina aggressioner och avundsjuka på Laila bara för att hon inte är misslyckad och för att hon ser bättre ut än dig! dra åt helvete, ingen tar åt sig, eller överhuvudtaget bryr sig om dina kommentarer ändå ! :)

2009-02-27 @ 13:34:23

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!