Hej har ni saknat mig?



Heej! vaknade precis av att Niclas ringde och frågade varför jag inte svarade på hans sms. Jag var ju helt nyvaken så jag bara... ehhh.. jag sov ju..?? Ni vet precis när man är nyvaken så hänger man inte riktigt med. Ska jobba på det där. Nu kommer Niclas iallafall så ska vi åka och spela bandminton med pappa, André och Alexander, de två sitsnämnda är mina brorsor. Ska bli roligt, har inte träffat dom på en vecka nu snart och det är alltid kul att ha en hel idrottshall för sig själv. Nu måste jag packa! Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

snygg bild ;)

2009-02-27 @ 17:19:27
URL: http://ellnr.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ha en rolig kväll :)

2009-02-27 @ 17:19:49
URL: http://agnesjj.blogg.se/
Postat av: Patricia grundström

Gud vad fint ansikte du har! :)

2009-02-27 @ 17:20:12
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/
Postat av: marre

kanon att du tycker att du är snygg! de ska man tycka!! men tycker du verkligen att man ska kalla folk fittor? jag menar varför? jag tycker att de också en fas man växte ifrån när man slutade leka i sandlådan.. du verkar ju som en smart tjej, så tycker att ditt ordföråd borde vara större än så. Jag har alltid tyckt att de bara är personer med dåligt ordföråd och ingen stil som kallar folk de. men, hey jag är inte den som dömer folk, speciellt folk jag inte känner. finns inget värre än folk som säger att de hatar någon som de inte känner. hur kan man göra de?



men bra blogg i övrig! stay strong!

2009-02-28 @ 00:58:13

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!