5 svar på era frågor

1. Vilken parfym använder du och hur lång är du:

Jag använder DKNY, Dolce Gabbana, Gucci och jag är 166 cm lång

 

2. Ojsorry, en till fråga. Har du provat knark? isf vilket?:

Nej, har aldrig gjort kommer aldrig att göra. Knark är en oanständig sak som jag inte vill smutsa ner mig med.

 

3. Hur många gånger solar du per vecka? 
vad brukar du andvända för smink? vilka märken osv. 
vad skulle du rekomendera att köpa nu som är billigt?:

Jag solar ungifär en gang varannan vecka, ibland var tredje. Jag använder mest från Make up store, men även från dior och Helena Rubinstein. Billigt är ju isåfall loreal och sånna märken. Köper dom inte så vet inte riktigt vad jag kan rekomendera. Gå till Kicks eller Åhlens så hjälper dom dig säkert.

 

4. Vad har du för ringsignal? Vad kan du ge för tips angående oönskad hårväxt?:

Just nu har jag “the worlds greatest” med R.Kelly. Raka/vaxa dig, eller använd appilator.

 

5. Har du några tatueringar? 
och isf vad&? 
om du skulle tatuera dig, vad&var skulle du tatuera då? :) 
jättebra blogg btw:

Nej jag skulle aldrig få för mig att tatuera mig. Tycker att det är skitfult på tjejer. Tack, gullig du är!

 


Kommentarer
Postat av: Ana

resten av frågorna då? =S

2009-02-25 @ 12:37:44
Postat av: Anonym

Jä du svarade på min fråga! :D



2009-02-25 @ 12:37:57
Postat av: marta

när kommer resten av svaren? kram kram



2009-02-25 @ 12:38:34
URL: http://xmartax.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finaly!

2009-02-25 @ 12:39:06
URL: http://idiismode.blogg.se/
Postat av: Anni

Dricker du alkohol då?

2009-02-25 @ 22:10:05
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera Lailas inlägg här:

Ditt Namn och Efternamn:
Kom ihåg mig?

Skriv in din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din Bloggadress :)

Skriv din kommentar här ;)

Trackback
RSS 2.0
Rösta på mig!